رویدادها آرشیو خبر ها
کونتـه Globe Soccer را کسـب کرد

کونتـه Globe Soccer را کسـب کرد

آنتونیو کونته ، سرمربی موفق یوونتوس توانست امروز در همایشی که در امارات و در در برج خلیفه برگزار می شود جایزه Globe Soccer را بدست بیاورد .

آنتونیو کونته در این راه مربیانی مانند گواردیولا و کاپلو را پیش ِ رو داشت که در نهایت سرمربی یوونتوس توانست عنوان بهترین مربی سال 2013 را در امارات صاحب شود .

کونته پس از کسب این جایزه گفت " از همه ممنونم . 2 سال ِ سخت را در یوونتوس گذراندم و البته توانستم افتخارات زیادی را با کمک شاگردانم کسب کنم . این کمی از تلخی حذف از لیگ قهرمانان در استانبول کم می کند . اکنون بعد از گذراندن 2 سال با یوونتوس باید به فکر کسب افتخار و عنوان در سطح جهانی باشیم "

" من این عنوان را برای خودم تنها نمی ذانم . همه بازیکنان و عوامل باشگاه در آن دخیل بوده اند و این جایزه برای آن ها هم است . ما اکنون 3 هدف داریم ، اسـکودتو ، کوپا ایتالیا و لیگ اروپا و ما باید هر 3 این ها را برنده شویم و من انتخابی از بین این ها ندارم "

" من همیشه مشورت زیادی با مربیان دیگر می کنم و با آن ها بسیار صحبت می کنم تا یاد بگیرم و نظر بهتر را ارائه کنم . ما نیاز به کار گروهی داریم و من نمی توانم به تنهایی برای تیم تصمیم بگیرم ، همه صمیمان گروهی است "

" اکنون در ابتدای راه هستم و در سن 30 سالگی مدام با کمک هایم صحبت و مشورت می کنم و سپس شروع به انتقال نظر و دستوراتم به بازیکنان داخل زمین می کنم . زمانی که شما برنده هستید یعنی خوب کار کردید و این من را کمک می کند زیرا من به مقابله با سختی ها رفتم "

" بحث با استعداد بودن نیست ، این تنها نشانه استعداد نیست . من اساس کارم را بر پایه فداکاری و رقابت بنا کردم . شما در بازی نمی دانید که توپ کجا است و چه کسی توپ را در اختیار خواهد داشت اما من به عنوان مربی تلاش کردم که این مشکل را برای کمبودهایی که گاهاً از نظر فنی وجود دارد حل کنم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: